.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف "كانون فتنه مازندران " توسط نماینده بابل
آقاي مرتضي حاجي وزير منحرف دولت آقاي خاتمي در شهر بابل دانشگاهي تأسيس كرده و حدود ۲۰ نفر از عوامل خود را كه در فتنه سال ۸۸ اغتشاش ‌آفريني كرده و بازداشت شده بودند، وارد اين دانشگاه كرده است.
کشف "كانون فتنه مازندران " توسط نماینده بابل

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خاطرنشان كرد: مرتضي حاجي در شهر مذهبي بابل دانشگاهي با عنوان علوم و فنون تأسيس كرده و در واقع اين دانشگاه را كانون فتنه استان مازندران كرده و در اين دانشگاه برنامه‌ريزي‌ها و آشوب‌هاي خياباني فتنه‌گران را طرح‌ريزي مي‌كند.

علي كريمي فيروزجايي عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به اين سؤال كه آيا كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در خصوص بررسي روند تأسيس دانشگاه جامع بين‌المللي ايرانيان با پاسخ‌هاي وزير علوم قانع شده است، گفت: مقام معظم رهبري تأكيد دارند كه مسائل فرعي را از اصلي جدا كنيم و اكنون مسئله اصلي دانشگاه‌هاي كشور، تقويت بنيه علمي مراكز علمي و آموزشي و جلوگيري از فساد و فحشا و بي‌بندوباري است كه در دانشگاه‌ها ترويج مي‌شود.

* چشمان خود را بر روي فسادهاي جاسبي در دانشگاه‌ آزاد بسته‌ايم

وي افزود: ۴۰ درخواست تأسيس دانشگاه به وزارت علوم ارسال شده كه وزير علوم نيز طبق قانون با يكي از اين درخواست‌ها كه تأسيس دانشگاه ايرانيان بوده موافقت كرده است.

كريمي با اشاره به اينكه نبايد مسائل كوچكي چون تأسيس دانشگاه ايرانيان را بزرگ‌نمايي كنيم، خاطرنشان كرد: اين همه مفسده و فساد در سيستم جاسبي و در دانشگاه آزاد وجود دارد كه متأسفانه چشمان خود را بر روي آن‌ها بسته‌ايم، اما وزير علوم طبق مقررات با تأسيس دانشگاه ايرانيان موافقت اصولي كرده كه اكنون به آن ايراد مي‌گيريم.

* وزير علوم بنا به درخواست تعدادي از اعضاي هيئت دولت و معاونان رئيس‌جمهور با تأسيس دانشگاه ايرانيان موافقت كرده است

نماينده مردم بابل در مجلس در ادامه تصريح كرد: وزير علوم بنا به درخواست تعدادي از اعضاي هيئت دولت و معاونان رئيس‌جمهور و طبق قانون به تأسيس دانشگاه ايرانيان موافقت كرده است و ذره‌اي از مقررات عدول نكرده است.

وي در ادامه گفت: بحث دانشگاه ايرانيان در مجلس نيم ساعته قابل حل بود اما در اين خصوص ۳ ساعت با وزير علوم جلسه داشتيم.

* اكثريت وزراي دولت اصلاحات و سازندگي دانشگاه خصوصي تأسيس كرده‌اند

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پاسخ به اين سؤال كه چرا سياسيون و از جمله برخي دولت‌مردان در هيئت مؤسس دانشگاه ايرانيان عضويت پيدا كرده‌اند، گفت: چه كسي گفته كه سياسيون نمي‌توانند در اين حوزه ورود پيدا كنند، پس آقاي هاشمي رفسنجاني در هيئت مؤسس دانشگاه آزاد چه مي‌كند؟

كريمي تأكيد كرد: در حال حاضر بالاتفاق وزراي دولت اصلاحات و سازندگي دانشگاه خصوصي تأسيس كرده‌اند و آقاي مرتضي حاجي وزير منحرف دولت آقاي خاتمي در شهر بابل دانشگاهي تأسيس كرده و حدود ۲۰ نفر از عوامل خود را كه در فتنه سال ۸۸ اغتشاش‌آفريني كرده و بازداشت شده بودند، وارد اين دانشگاه كرده است.

* وزير دولت اصلاحات دانشگاه خصوصي خود را به كانون فتنه مازندران تبديل كرده است

اين نماينده مجلس بيان داشت: آقاي مرتضي حاجي در شهر مذهبي بابل دانشگاهي با عنوان علوم و فنون تأسيس كرده و در واقع اين دانشگاه را كانون فتنه استان مازندران كرده است و در اين دانشگاه تمام برنامه‌ريزي‌ها و آشوب‌هاي خياباني فتنه‌گران را طرح‌ريزي مي‌كند.

وي افزود: آقاي عباسپور رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس به جاي اينكه به اين‌گونه موارد رسيدگي كند، متأسفانه دست روي دانشگاه ايرانيان گذاشته است.

* مشايي مسير انحرافي را در پيش گرفته و هيچ جاي دفاع ندارد و بايد با وي برخورد كرد

كريمي تأكيد كرد: مشايي مطمئناً مسير انحرافي را در پيش گرفته است و هيچ جاي دفاع ندارد و بايد با وي برخورد كرد اما وزير علوم مجوزي به وي داده تا دانشگاهي تأسيس كند و حال بايد چشم بر روي تمامي فسادها ببنديم و دست روي اين موضوع بگذاريم؟

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس بيان داشت: اكنون دشمن سعي دارد در دانشگاه‌هاي كشور از ريشه و اساس باورهاي ديني دانشجويان را هدف قرار دهد كه بايد فكري به حال آن كرد.

نماينده مردم بابل در مجلس در پايان خاطرنشان كرد: در جلسه‌اي كه در خصوص دانشگاه ايرانيان در مجلس برگزار شد، پاسخ وزير علوم را قانع‌كننده دانستيم و وي هيچ تخلفي انجام نداده است و كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس نيز قانع شده است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1390
مثل اینکه برای فیروزجایی درس نگذاشتند نارحت شده از حالاعلوم وفنون بابل شده محل فنته ؟
داردا یغمائی 29 خرداد 1390
جناب اقای کریمی با سلام ...... تصور کرده ای این قوم را یا که خود بلا نسبت ........ واقعا اقای کریمی تو دلت برای فرهنگ بابل می سوزه یا برای صندلی خودت تو مجلس. مگر خودت نبودی در دوره های قبل به ریاست یک واحد دانشگاه آزاد افتخار می کردی مگه خودت نبودی که به رفاقت و اشنائی با جاسبی افتخار می کردی، اونموقع برای رای گرفتن دوستی با جاسبی برات افتخار بود و الان برای رای گرفتن مخالفت با جاسبی. پیش خودت ببین چقد برای رضای خدا داری کار میکنی و چقد برای ارضای قدرت. واقعا در مباحث علمی، اعتقادی، مدیریتی کسی توانا تر از شما در بابل وجود ندارد. یا واقعا کسی مثل شما بله قربان گو نیست. برات ارزوی موفقیعت دارم در ادوار بعدی مجلس و کسب قدرت بیشتر که اگر واقعا چنین باشد در عدالت خداوند شک خواهم کرد.
نا شناس 29 خرداد 1390
واقعا متاسفم از این نوع اظهار نظر . آقای فیروزجایی می داند که دیگر فریب کاری ها و دغل بازی های او در بین مردم رنگی ندارد و بازنده انتخابات است با فحاشی به بزرگانی و کسانی که خدمت می کنند می خواد برای خود نمدی درست کند تا شاید دولت مستاصل از او استفاده کند . قطعا لفظ انحرافی برای ایشان واژه کمرنگی است و باید به شمال نیوز گفت که چطور با یک هنرمند عزیز مازندرانی اینهمه هجمه می کنی و برای یاوه گویی های این فرد فرصتی فراهم نمی کنید. دانشگاه علوم و فنون حدود 20 سال است که منشا خدمات زیادی در شهرستان و استان مازندران است و عجبا که این فرد از حداقل شعور هم بری است . برادر حاتم طایی می خواست شهرت حاتم را پیدا کند نتوانست و با اقدامی نسنجیده بر دیگ غذایی که حاتم برای مردم آماده کرده بود ادرار کرد و اینگونه به آرزوی خود رسید و مشهور شد. آقای کریمی حکایت برادر حاتم طایی است که با فحاشی می خواهد برای خود نمدی درست کند.
محمدی 29 خرداد 1390
جناب کریمی شما به چه حقی با یک دانشگاهی که از قدیمی ترین ، ریشه دارترین و اولین دانشگاه غیر انتفاعی استان مازندران اینگونه صحبت میکنید؟ اصلا درجه و شان علمی شما در اون حدی نیست که بخواهید در مورد دانشگاه علوم فنون قضاوت کنید.. اجازه ندادند نیروهای خودی را تحمیل کنید دلیل بر کوبیدن و بدگویی از یه همچین دانشگاهی نیست
ممد رینگو 29 خرداد 1390
آقای نمک نشناس 1- تو با حمایت مالی جاسبی و حمایت معنوی و اجتماعی او در انتخابات برنده شدی 2- اگر جاسبی نبود چه کسی بدون کنکور تو را دانشجوی دکترا می کرد و الان هم خود او نمی گذارد تو از پایان نامه ات دفاع کنی و هنوز دکترا نداری. 3- تو را مسئول ستاد دکتر لاریجانی در استانمازندران کردند تا کمی معروف شوی و در انتخابات مجلس رای بیاوری ، و تو در مصاحبه با روزنامه ایران علیه لاریجانی حرف می زنی. 4- تو با حمایت مردم نجیب و ولایتمدار شهرستان بابل و با تک ماده رای ناپلئونی آوردی و آنوقت علیه امام جمعه و مردم شریف شهرستان موضع می گیری و با ندانم کاری و حماقتمی خواهی این شهرستان را پاره پاره کنی 5- تو در حیاط نهاد با پسر مشاعی کلی صحبت می کنی و التماس تا بتوانی پدرش را ببینی و حالا او هم بد و منحرف است. آقای .... ! به قول مولایم حسین (ع) اگر دین نداری آزاده باش از چوب خدا و روزی که در نزد همین مردمی که تو را عزت دادند خوار و بی آبرو شوی بترس و از اعمال شوم و خائنانه ات توبه کن
حسن 29 خرداد 1390
جناب كريمي تو در مقامي نيستي كه بخواي به نخستين دانشگاه غيرانتفاعي در ايران توهين كني پس ...شو
0
0
0
هرچند كه وزارت علوم زهرش رو ريخت و امسال به دانشگاههاي غيرانتفاعي اصلاحات رشته هاي تحصيلات تكميلي نداد مثل دانشگاه شمال (تاسيس 75 ) و دانشگاه علوم فنون تاسيس (71 )يك رشته ارشد و به دانشگاه علامه محدث نوري ( تاسيس 75 ) اصلا امسال رشته در مقطع ارشد نداد
ولي به موسسه روزبهان ساري ( تاسيس 84 ) يه دفعه امسال 4 تا رشته ارشد داد و برخي موسسات نظير اين ( تاسيس 84-85 ) هم يكي - دو رشته ارشد داد
اينه فرق اصولگرايي و اصلاح طلبي ....
.
كاري براي شهرت نميتوني بكني چرا زيراب همشهريات رو ميزني !!!
حسن 29 خرداد 1390
دانشگاه علوم و فنون امسال رتبه ي 1 كنكور ارشد رشته ي مهندسي فناوري اطلاعات را در خود پرورش داد و تنها دانشگاه غيرانتفاعي در كشور است كه در رشته هاي مهندسي (مهندسي صنايع ) مقطع دكترا رو داراست در بين دانشگاههاي دولتي امسال تنها ايت دانشگاه رتبه يكي پرورش داد اونوقت دست دخالت تو در اين دانشگاه برخلاف دانشگاههاي مازندران - پيام نور مازندران - پيام نور بابل - صنعتي بابل و.... كوتاهه داري با اين اظهارونظر ها دستوبال ميزني
یزدانی 29 خرداد 1390
ظاهرا نگذاشتند کریمی نیروهای خود را در آنجا هم پرورش دهد ، ایشان خواست از این طریق زهر خود را بر پیکر یکی از بهترین و قدیمی ترین دانشگاه های استان و خطه شمال کشور وارد نماید . البته اگر زهری وجود داشته باشد .
hadi 29 خرداد 1390
حالا نزدیک شده کم کم انتخابات آفای کریمی هم خواستند افاضاتی بکنند جدی نگیرید
رهرو 29 خرداد 1390
آقای کریمی
از عزل و نصب خودت که در سطح شهرستان انجام داده ای بی خبری؟
پیام نور بابل ( انتصاب سرپرستی که مدرک فوق لیسانس هم ندارد به مدت چند سال، در حالی که طبق قانون فقط میتواند سه ماه سرپرست بماند)
آموزش و پرورش( اوضاع نابسامان آموزش و پرورش که دیگر قابل گفتن نیست)
فرمانداری ( آنچه عیان است چه حاجت به بیان است)
اداره بازرگانی
اداره اوقاف
اداره کار
تعاون
دفتردار ادارات
خدمتگذار ادارات
انباردار
تحویلدار
متصدی امور دفتری
و....
جزء صدها پستی هست که شما بدون دلیل و فقط به خاطر گرفتن رأی از مردم و با اعمال فشار و قدرت تحمیل کرده ای..
و خدایی که در این نزدیکی است...............
نا شناس 29 خرداد 1390
این گفتار کریمی تنها و تنها غیر کارشناسی و سیاسی است و حکایت از ذائقه سیاسی وی دارد.
نا شناس 29 خرداد 1390
تورو خدا ببین کی داره کیو زیر سوال میبره. آقای کریمی جریان انحرافی شما کمی از اتفاقات انتخابات نداره و خیلی هم گسترده تره
علي 29 خرداد 1390
مردم شريف و ولايتمدار بابل بنده به عنوان يك فرد مطلع عرض مي كنم: در انتخابات دوم اسفند ماه سال جاري بايد يك "نه" بزرگ به علي كريمي فيروز جايي بگوييم. بايد جلوي اين شخصي كه همه چيز را براي افزايش قدرت شخص خود ، خانواده خود و بستگان خود مي خواهد را بگيريم.دارد بابل عزيزمان را تجزيه مي كند، اطرافيان مسئله دار خود را به ناحق در ادارات مختلف تحميل مي كند و ... ارزش بابل و بابلي بسيار بيشتر از ان است كه اين شخص نماينده اش باشد. و اما اين بيت هم خطاب به شيخ علي: اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست وزر خود مي بري و زحمت ما مي داري
سید علی 29 خرداد 1390
آقای کریمی حاجی و امثال او که نیاز به افشاگری ندارد. همه او را می شناسند ولی تو خودت که از جیب امثال جاسبی و مشایی درآمدی ، حق ... تو که برای دائمی کردن حکومتت حاضری شهر بابل را تکه تکه بکنی و با انحصارطلبی بی نظیر، در تمام مناصب حساس شهر، ..... نزدیک خودت را گذاشته ای تا کارگر تو باشند، لطفا ساکت!! آن دفعه اشتباها به تو رای دادیم ولی این دفعه ...
مصطفی 29 خرداد 1390
واقعا متاسفم واسه رای گرفتن چه کارها و چه حرفها به یادشان می آید و می زنند. دانشگاه علوم و فنون از بهترین دانشگاه های غیرانتفاعی کشور هست.
از بابل 30 خرداد 1390
راستی شماهایی که نظر مخالف داده اید برای یکبار شده واقعاً مصاحبا کریمی را خوندید؟؟؟ ما که میدانیم شما از کجا میسوزید حتی شما برادر رمدانی.
مازنی ریکا 30 خرداد 1390
واقعا برای بابل متاسفم که نماینده اش اونه. واقعا که........
صندلی قرمز آنقدر ارزش نداره که مردم پشت سرت فحش.....
نا شناس 30 خرداد 1390
اقاي كريمي 4سال پول ملت روخوردي وهيچ كاري هم نكردي
حالااسفندنزديكه ديگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابلي 30 خرداد 1390
با سلام و خسته نباشيد خواستم بگم که خدا جاي حق نشسته و مي دونه که همين آقاي کريمي در دوره قبل که خواست راي بياره چه تهمت هايي را پشت سر بعضي ها زد تا شايد بتونه اين دوره به مجلس راه پيدا کنه که متاسفانه اين هم شد خدا داند که اين دوره چه بلايي به سرش مياد که ايشان داره اينچنين در خصوص بعضي مايل اظهار نظر مي کنه با تشکر از مدير مسئول سايت شمال نيوز .
نا شناس 30 خرداد 1390
دانشگاه ها را لطفا ول کنید، همه را به سیاست آلوده نکنید. هر جایی که دست گذاشتید خرابش کردید، دست از سر دانشگاه بردارید.بس است....
نا شناس 30 خرداد 1390
بس کنید من بابلی نیستم . ولی چه قدر نماینده ی خودتونو میکوبید ... آقای مدیر سایت این نظرات بی حرمتی داره به یک نماینده ی مجلس درسته که اون شخص هرکاری کرد ولی نبایید در مورد نماینده ی مجلس اینطور نوشتاری بشه>>>>>
نا شناس 30 خرداد 1390
سلام دوستان ،
آقاي كريمي !!!!!!!!!!!!!
حيفم آمد كه به عنوان يك بندپي اصيل و ريشه دار اين موضوع را با شما در ميان نگذارم :
يا بدليل سن و سالت تجربه كافي براي دفاع يا حمله به كسي را نداري يا اطرافيان و مسئولان دفترت !!!!!!!!!!!!! هر حرفي را به شما انتقال بدهند شما هم بدون تحقيق در هر كجا ميزني.
هر چه از زبان برآيد ،گفتن نشايد.
به كجا چنين شتابان !!!!!!!!!
حرفهاي محكمه پسند بزن تا مخاطبين از شنيدن آن لذت ببرند.
هنوز به اين نتيجه نرسيدي كه دخالت بيجايتان در مسايل پيش پا افتاده و سخيف در سطح شهرستان بابل بلاي جانت شده و خواهد شد.شايد هم بتواني با ترفندهاي گوناگون رأي هم بياوري ،ولي بدان هر انتخابي بر اساس واقعيات موجود اتفاق نمي افتدو چه بسا باعث سقوط خواهد شد.
در ضمن كمي از بودجه هايي كه مستقيما" از طرف مجلس و يا وزرايي كه از طرف شما به سوءال يا استيضاح تهديد ميشوند به شما داده ميشود را براي جاهايي كه بايد خرج كني استفاده كن نه براي كساني !!!!!!! كه دنباله روي بي چون و چراي جنابعالي و دفتر دارت هستند.!!!!!!!!!.
كمي بيشتر در اين خصوص تفكر كن.!!!!!!!!!
سینایی 30 خرداد 1390
شمایی که نه سواد درست حسابی داری ، نه دانش و علم با پدر مادری ، چطور به خودت اجازه میدی در مورد علم و دانش و دانشگاه حرف بزنی؟ اونم یه دانشگاهی که آوازش در کل ایران پیچیدست و همه به عظمت و بزرگی و سطح علمی آن احترام میگذارند؟ شما که توانایی گرفتن مدرک از دانشگاه آزاد را نداری چطور این حرف ها را میزنید؟ چرا در مورد دانشگاهی که بعد از صنعتی بـابــل ( نوشیروانی ) ، مازندران ( بـابــلسر ) سومین دانشگاه برتر استان میباشد اظهار نظر میکنید؟ اصلا شما در آن جایگاه قرار دارید ؟ واقعا متاسفم شهرستان ولایت مدار و دارالمومنین مامطـیر کبیـر با آنهمه پیشینه و قدمت و عظمت دارای یه همچین نماینده ایی باشد که قدر علم و دانش و دانشگاه را نمیداند..امیدوارم بـابــلی های عزیز این اشتباهاتی را که در دوره قبلی انتخابات انجام داده اند در این دوره اصلاح کنند و نگذارند بر پیکر نیمه جان بـابــل بـزرگ بیشتر از اینها ضربه ایی وارد شود
هدایتی 30 خرداد 1390
با اخلاص و احترام به همه آنهایی که قلم به انتقاد آقای کریمی گشوده اند عرض مینماییم که آتشفشانی از کینه برای خویش ساخته اید که خاکستر عقده های حقیرش به سمت سوی نگاهتان بر میگردد اظهرمن الشمس است که واگو نمودن رویداد تلخ سال گذشته این دانشگاه در برنامه ریزی آشوبهای خیابانی به مذاق بعضی ها خویشاند نباشد .تفکرات پوسیده ای که از ذهنهای حقیر و پوسیده تراوش میکند تا دیوار های ذهنی حقیرشان در برابر اندیشه های بلند وارزشی انقلابی رخ بنمایاند در گودال تاریک ذهنشان مدفون گشت تا در لالایی بازیهای لجن افکار بیگانه به خواب رود.آنانی (کریمی) که میخواهند انقلابی زندگی کنند و در برابر بهره کشان قدرت و ثروت سر تعظیم فرود نیاورند ،با چنین دیدی پیداست که پهنای کار تا کجاست و در گزینشی بدین گونه است که راه خویش را نه از بیراهه هایی که در جزوه ها به دستمان میدهند ونه از انچه رسانه های غیر ارزشی خفته مان میکنند بلکه از بیداری حقیقت و حق گویی انتخاب میکنند.وهراسی به این که حقیقت ها را گفته باشند به دل راه نمیدهند...... خدایا مگذار آزادیم اسیر پسند عوام گرددکه دینم در پس وجه های دینیم مدفون شود که عوام زدگی مرا مقلد تقلیدکنندگانم سازد که انچه را حق میدانم به خاطر اینکه بد میدانند کتمان کنم..
علی 30 خرداد 1390
باید هرچه سریعتر در این مرکز فساد را بست.بابل شده مرکز قساد شمال کشور.مسئولان مازندران هوشیار باشید که قتنه افرینان در بابل در کمینه این انقلاب نشسته اند.از اقای کریمی متشکریم که هوشمندانه این مرکز قتنه را شناسائی کرد.
** 30 خرداد 1390
شمال نیوز که از جایی مشهود خط می گیرد چرا این تهمت های نابجا که معلوم است از تعدادی که منافعشان را از دست دادند نوشته شده را در باره شخصی متعهد، آگاه و خدمت گذار منتشر می کند. قرار نیست امثال جاسبی همیشه اگر چه ریزشی شدند مورد حمایت قرار گیرند. اگر چه هیچ انسانی کامل مطلق نیست ولی چرا به خدمات ارزشمند دکتر کریمی اشاره نمی شود!؟
با امید سربلندی ایران اسلامی
حسین 30 خرداد 1390
راستی راستی این آقای کریمی نماینده ما بابلی هاست؟ متاسفم
احمد سالاری 30 خرداد 1390
آقای کریمی یادت هست ماموریت 4ساله شما از آموزش وپرورش به عنوان مامور در پیام نور تمام شده بود دست تملق به حاجی دادی ودر بازرسی مشغول به کار گردیدی تا بتوانی پس از یکسال ماموریتت تمدید شود .واقعا نمک نشناسی این قدر به شما کمک کرد حالا شد مسول فتنه درمازندران .حاشا وکلا
نا شناس 30 خرداد 1390
کریمی با توجه به عملکرد چهار ساله ات جز این انتظار نمی رود در حق مردم محرو م شریف بابل بس است این همه خیانت
نا شناس 31 خرداد 1390
نماينده اي که برادرش همه کاره و تصميم گيرنده اش است، بايد گفت وا وصيبتا...... و بدتر اينکه تاسف به حال مردم شريف بابل که يک دبير بازنشسته و .... شده مسئول دفتر يک نماينده مجلس که .....نميداند.
محمد 31 خرداد 1390
آقاي کريمي فيروزجايي شما بگوييد که چه کار ي براي مردم شريف بابل کرديد.کدوم دانشگاه را شما مجوز آن را گرفتيد و وارد شهر بابل کرديد. وظيفه شما به جاي ايراد به ديگران که البته ايراد هم دارند خدمت به مردم است. چه خدمتي به اين مردم شريف بابل کرديد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
shamsola_ss 31 خرداد 1390
بارك الله پسر تمام مشكل بابل حل بيه

نریمان نژاد 31 خرداد 1390
دکتر علی شریعتی که سالگرد ارتحالش در همین چند روز گذشته بود یه جمله بسیار پرمعنا و کنایه ایی داره. . .
دکتر شریعتی میگه : درد من حصار برکه نیست ، درد من زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نمیکند .
باور کنید الآنم درد ما بـابــلی ها شده عین درد دکتر شریعتی عزیز..درد نماینده ایی که جای تفکر و اندیشیدن برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی بـابــل بـزرگ فقط به فکر کوبیدن و خراب کردن افراد متشخص و تحصیل کرده و در کل شهرستان بـابــل میباشد.. آخرین تخریب و حمله او هم به آحاد تحصیل کرده ، دانش ، علم و دانشگاه بوده .. دانشگاهی که یکی از افتخارات خطه سرسبز مازندران بوده و نماینده مردمان شریف و فهیم بـابــل که واقعا متاسفم یه همچین شهرستانی باید دارای یک نماینده ایی باشد که نه تنها کاری برای سربلندی و اقتدار بـابــل انجام نداد بلکه ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره بـابــل وارد کرد ، ضرباتی که در طول این 30 سال بعد از انقلاب کسی حتی جرات فکر کردن به آن را هم نداشت و این آقا در مدت 3 ، 4 سال .......
آقای کریمی ، خجالت بکش 31 خرداد 1390
دکتر علی شریعتی که سالگرد ارتحالش در همین چند روز گذشته بود یه جمله بسیار پرمعنا و کنایه ایی داره. . .
دکتر شریعتی میگه : درد من حصار برکه نیست ، درد من زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نمیکند .
باور کنید الآنم درد ما بـابــلی ها شده عین درد دکتر شریعتی عزیز..درد نماینده ایی که جای تفکر و اندیشیدن برای پیشرفت و حرکت رو به جلوی بـابــل بـزرگ فقط به فکر کوبیدن و خراب کردن افراد متشخص و تحصیل کرده و در کل شهرستان بـابــل میباشد.. آخرین تخریب و حمله او هم به آحاد تحصیل کرده ، دانش ، علم و دانشگاه بوده .. دانشگاهی که یکی از افتخارات خطه سرسبز مازندران بوده و نماینده مردمان شریف و فهیم بـابــل که واقعا متاسفم یه همچین شهرستانی باید دارای یک نماینده ایی باشد که نه تنها کاری برای سربلندی و اقتدار بـابــل انجام نداد بلکه ضربات جبران ناپذیری را بر پیکره بـابــل وارد کرد ، ضرباتی که در طول این 30 سال بعد از انقلاب کسی حتی جرات فکر کردن به آن را هم نداشت و این آقا در مدت 3 ، 4 سال .......
نا شناس 31 خرداد 1390
وزیر منحرف دولت آقای خاتمی!!! آقای حاجی استاندار مازندران در زمان جنگ خدمات ارزنده ای به جبهه ها کرده است . فکر میکنم آقای کریمی در آن زمان در دبستان ابتدای یا راهنمای بوده اند.
آقای کریمی در حد و اندازه خودت حرف بزن نه بیشتر!
نا شناس 31 خرداد 1390
کاملا واضح ومبرهن می با شد که منتقدین حناب دکتر از کجا دارند می سوزندو گویا کسی بدرد شان می خورد که با نظام وولایت زاویه داشته باشد برای این دوستان بسیار متإسفم














جای بسی تإسف دارد که منتقدین جناب دکتر چشم را به روی واقعیات بستند
علي 31 خرداد 1390
اقاي كريمي شما براي شهري چون بابل خيلي كوچك بوديد ،
سینایی 1 تير 1390
بنده فقط میخواهم این سوال را از جناب کریمی که با کمال تاسف نمایندگی شهرستان بـزرگ و مومن بـابــل را یدک میکشد سوال کنم که آیا خودت خجالت نمیکشی؟ آیا واقعا سطح علمی و دانش شما در حد دانشگاه علوم فنون ( اولین دانشگاه غیر انتفاعی کشور و یکی از بهترین آنها ) بوده که در موردش سخن میگویید ؟ بنده به شخصه در دوره قبلی انتخابات یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی شخصی خود را انجام دادم و متاسفانه و با کمال تاسف به شما رای داده بودم ، اشتباهی که به هیچ وجه ممکن در 12 اسفند 90 تکرار نخواهد شد
نا شناس 1 تير 1390
يعني با تفكرات 40 سال پيش مبني بر فعاليتهايي نظير آسفالت چند خيابان يا گاز كشي چند روستا نماينده ما ميخواهد نمايندگي كند.!!!!!!!!!!
بهتر است نماينده درب دولت را جهت گرفتن امكانات اساسي براي شهرستان از پاشنه در بياورد!!!!!!!!!!!
وقتي هم كه پيش دولت ميروند چنان به به و چهچه ميزنند كه نگو و نپرس.

" كوهستان آرام است و همه چيز سر جاي خود."
سلام ما را به اطرافيان و اعوان و انصار فهيم و شهيرت برسان.!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 1 تير 1390
واقعا اين بزرگوار فاميلهايش ار طايفه كريمي رادر ادارات بابل و استان پست داده خواهشا براي مردم اعلام شود سخنران خوبي است بيايد در نماز جمعه بابل صبحت كند واقعا دارد
مهدی 1 تير 1390
بـابــلی بیدار است ، از خائنین بیزار است . .
بـابــلی ها بیدار باشید ، سحر نزدیک است...
همه با هم 12 اسفند 90 جواب قاطعی به آنانی که خیانت در امانت کرده اند و با آبرو و شرف و عظمت بـابــل بازی کرده اند را خواهیم داد
نا شناس 1 تير 1390
جناب آقاي كريمي نماينده محترم مردم شريف بابل از آنجائي كه شما نمايندگي مردمي را در مجلس شوراي اسلامي به عنوان وكيل برعهده داريد كه اولاً به خود بباليد كه شايسته اين خدمت شده ايد ثانياً بايد مظهر عدالت وتقوا باشيد كه لازمه مسئول جامعه اسلامي است و ثالثاً بايد به گونه اي رفتار كنيد كه حفظ اخلاق اسلامي به عنوان سرلوحه كارهايتان باشد. ارائه تهمت ناروا بدون ثابت شدن در محكمه اي شايسته شما نيست اميد است قبل از تهمت وافترا به برادران ديني خود به آخرت و روز معاد هم فكر كنيد!!!
محمد پور 1 تير 1390
جناب کریمی خودش هم کاملا این قضیه را میداند که برای شهرستان بـابــل بزرگ بسیار بسیار کوچک بوده و مطمئن از اینکه دیگر مردمان شریف و فهیم بـابــل به او رای نمیدهند دارد همه را میکوبد و حالا هم نوبت رسید به یکی از دانشگاه های معتبر ، قدیمی و رتبه دار کشور..آقای کریمی شما کجا و اولین دانشگاه غیر انتفاعی کشور کجا؟
احمد 1 تير 1390
شنیده بودم که بابلی زیر اب زن است..اینجوریشو دیگه ندیده بودیم.خجالت بکشین خودتون به این بنده خدا رای دادین..خدا عاقبت شما را بخیر کنه..
نا شناس 1 تير 1390
از شهامت و شجاعت دكتر كريمي بايد قدر دان بود كه منافع ملي را هيچ گاه فداي منافع شخصي ننموده است. وبا كمال صراحت دست زر اندوزاني كه حاضرند خون مردم را در شيشه بريزند تا براي خود زر و زور فراهم كنند را آشكار نموده است. خدا قوت دلاور....
یک بابلی 20 شهريور 1390
اونهایی که کریمی راکوچک میدانند انقدر خوردن وبردن که کریمی بلای جا نشان ومنجی ما از دست این زالو صفتان .مرحبا ای کریمی .مرد مردان بابل.به خاطر همین دشمنیهای خامتان دوباره به کریمی رای میدیم چون تازه اسایش پیداکردیم ای ول .کریمی زلزله محبوب هرچه دله
گرگانی 20 شهريور 1390
مطالبی که به نفع تان نباشد درمعرض دید مردم قرار نمیدید ای ول یک نفری چقدر مطلب برعلیه کریمی جمع کردی . مثل اینکه بیکاری یا خیلی مغرضی/ کریمی خیلی عزیز ومحبوبه با این کارها نمیتونید از محبوبیتش کم کنید
گلعلی 20 شهريور 1390
کریمی رو یه سریها را کم کرد دمش گرم . این در جواب اون که گفته ...شو پس کریمی بدجوری .... کردت
12 24 شهريور 1390
آقای کریمی در حدی نیستند که بخوان در مورد دانشگاهی بزرگ مثل دانشگاه علوم و فنون مازندران حرف بزنن. اصلا سر منشاء فساد خود آقای کریمیه
جباری 25 مهر 1390
حرفهای مفت والکی تعطیل. خیلی زوداست برایتان مغرضانه نظریه پرداز شوید کریمی یک تنه دربابل درمقابل مفسدین مقابله کرد وپیروزهم شده وخواهدشد چون از دل وبین مردم برخاسته است
احسان 3 اسفند 1390
دوستان عزيزم، مگر آقاي كريمي چه گفته است كه بعضي ها عقده هاي خودشون رو با تيكه اندازي خالي ميكنند. علي كريمي عاشق محرومين و بي بزاعتها و پا برهنه هاست،آدم خاكي بي ادعا و صاحب نظر كه كساني كه عليه ايشان موضع ميگيرند يا با ايشان نا آشنا هستند و يا ميخواهند مديون او بشون!!!
محسن 28 مرداد 1392
آقای کریمی واقعا برای شما متاسفم.چون هیچ شناختی نداری.شما که یک موضوع ساده را نمی توانی درک کنی زیرا سطح شما به آن نمی رسد .وای بر مردم شهر خودم که امثال شما ها خط مشی کلی و حرف این مردم را می خواهید بزنید. متاسف بودن هم برای یک آدم بی مایه مثل شما کمه. فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علوم و فنون مازندران
مسعود 21 مهر 1393
سلام .دکتر کریمی انقدر روک و پوسکنده صحبت نکن چون بابلی ها چشم دیدن طوایف بندپی را ندارند. حق شونه که آقای ناصری از امیرکلا نماینده شون باش.دوستان برید دانشگاه علوم و فنون رو ببینید وضعیت حجابو ببینید خودتون متوجه میشید که این دانشگاه شاید از نظر علمی بالا باشه ولی از نظر فرهنگی صفره.
کریمی فیروزجایی 22 مهر 1393
سلام.من خودم دانشجو دانشگاه علوم و فنون هستم و از نظر علمی هم تراز با دانشگاه نوشیروانی.ولی خدا رو شاهد میگیرم وضع فرهنگی اون مثله دانشگاه آزاد شاید بدتر.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.